היזהרו בגחלתן • זיוף חמור בניסיון לבזות את מרן הגר"ש אוירבאך

דוד לזר 10 Comment on היזהרו בגחלתן • זיוף חמור בניסיון לבזות את מרן הגר"ש אוירבאך
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מכתב מזוייף מופץ בשעות האחרונות, על ידי אנשים שכל מטרתם היא לבזות את מרן הגר"ש אוירבאך, שכביכול תמך בהרב אריה שטרן לרבנות ירושלים.

במכתב שהופץ, מבקש כביכול הרב הנבחר של ירושלים הרב אריה שטרן להודות להגר"ש אוירבאך על תמיכתו בו, וזאת בעבור הסכמת הגר"ש להכנסת ה'היתר מכירה' לכשרות המהדרין שבירושלים.

במכתב המזוייף כותב הרב שטרן כי "ברצוני בשורות אלו להודות ולקוד קידה של תודה כלפי מרן שליט"א על התמיכה מחממת הלב במערכת הבחירות לרבנות ירושלים עיה"ק, על אף חילוקי הדעות ההשקפתיים בין הציבור הדתי לציבור החרדי, חילוקי דעות שכבר היו מעולם במשך שנות דור".

מכתב שטרן

עוד נאמר שם: "אמנם כמו"ר אביך הגאון רבי שלמה זלמן שידע לחבר בין ההשקפות למצוא את המחבר ולא את המפריד, כך הייתה הרגשתינו עם כבודו שליט"א כאשר נדברתי עם הרב נחום אייזנשטיין שיחי' נאמן ביתכם אשר הבטיח את תמיכתכם בי לרבנות העיר ירושלים, למותר לציין כי הננו מעתה מחוייבים להסכמי התגמול להרב אייזנשטיין תלמידכם למנותו כהרב הפוסק של הרבנות ירושלים, אם תהיה ביכולתו להכניס את ההיתר מכירה שנקבע ע"י מרן הראי"ה זיע"א לכשרות המהדרין בירושלים כהסכמתנו".

"לפי הבנתי חשובה לכם כעת שותפות הפעולה נגד ההתייצבות בלשכות הגיוס יותר מאי הכנסת ההיתר מכירה לרבנות ירושלים ולפי הבנות אלו יוכל הרב אייזנשטיין לקבל את התפקיד של הרב הפוסק במקרה והרב שלזינגר רבה של גילה המכהן כיום בתפקיד יאלץ להתפטר עקב דרישתי להכניס את היתר המכירה".

גורמים המקורבים להגר"ש אוירבאך אמרו לאתר 'קול חי' כי "המכתב מזוייף וכל מהותו הוא אך ורק לבזות את גדולי ישראל, שנשיכתן נשיכת שועל ועקיצתן עקיצת עקרב, ולחישתן לחישת שרף, וכל דבריהם כגחלי אש".



10 תגובות

מיין תגובות
  1. 8

    אכן אכן הזהרו בגחלתן, אצלנו במשפחה היה אחד שהתערב בכל הסיפור של המחלוקת במגזר החרדי, ול"ע צרה גדולה נפלה עליו, לאחר המחלה הנוראה פנה לגדולי ישראל בבקשת סליחה ומחילה.
    אני חושב שראוי לכל אדם ששכל בקדקודו להשאיר את עצמו בכל הנושא המסוכן הזה, עמל התורה של עשרות בשנים אינו הולך לריק, וכבר אמרו חז"ל הזהרו בגחלתן.

  2. 7

    שהמקורבים יגיבו גם על המכתב של ר' חים שהם זייפו, בושה!

  3. 4

    (התמונה למעלה מוצלחת תודה לקול חי) אשריכם שאתם בין היחידים שמוחים על כבוד התורה תמשיכו כך הלאה ללא פחד וכן על הכתבה על הזעזוע שהיה לפני כמה ימים

  4. 3

    אומר לכם את מה שאמרה אשתו של און בן פלת " וכי מה אכפת לך מי בראש בין כך ובין כך
    אתה עובדו כלומר אתה תהיה מתחתיו אז אנא חוסו עליכם ועל עם ישראל ואל תתערבו בשום מחלוקת